Therese - Rätt svar

Den som gissade rätt först var Amanda.
Ni hittar hennes blogg här --> http://www.aviis.blogg.se

Igår så klickade jag hem allting som jag la upp i ett inlägg tidigare + några saker till.
Riktigt glad just nu och längtar tills allting kommer, hoppas bara att det inte tar så lång tid, är ju ändå en bit att fara då jag beställde sakerna från Hongkong.

Detta var allting jag beställde, slutade på 600:-
(Bilderna är uppklickbara)
 Gelekit - allt på bilden medföljer.

 15st penslar.
 500st vita tippar i 10 olika strl.

 500st genomskinliga tippar i 10 olika strl.

 1 jordgubbs-nagelbandsolja.

 5st dottingtools

 1000st 1mm rhinestones

 100st fimostänger med tillhörande blad.

 1 övningshand.

 10st dekortejpar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0