Nellie - o herregud....

hahah åh.. satt och hade tråkigt så jag tänkte att jag skulle göra "water marble" naglarr. men det blev ju inte riktigt som jag hade tänkt..

 före jag började.. skulle ha lämnat det så..

 efter, blev verkligen inte nöjd. så tog bort det

 och målade dit det här KAOSET, vettetusan vad jag tänkte, fult och utsmetat blev det då.. när jag hade gjort tummen så tyckte ja de var ok, sen målade jag finger efter finger och kletigare o kletigare blev det.. skulle ha tagit bort det från första början!! orkade iaf inte måla vänster handen såå..


 den slutade såhär. helt utkletat långfinger för ja råkade ta i det med ett annat finger när ja skulle öppna ett annat nagellack. Var så irriterad vid det här laget så jag bara kletade på nått för att jag inte orkade ta bort från höger handen IGEN.

Såhär såg det ut före jag började

 rent och fint

 och efter. inte så rent.

NU ska jag gå och sova för annars kommer jag att vara arg på någon stackars oskyldig själ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0